ALIŞVERİŞ YAPIN

İADE

  • Ayıplı olduğu gerekçesi ile gönderilen ürünler sorumlusu tarafından teslim alınmakta ve şirket kayıtlarına işlenmektedir.

 

  • Ayıplı olduğu gerekçesi ile gönderilen ürünler, MOBAYS'a ulaştığı tarihten en geç 3 iş günü sonra yetkili teknik servise veya teminci şirkete gönderilmektedir. Ürünün yetkili teknik serviste veya teminci şirkette kaldığı süre ürünün özelliklerine göre değişim gösterebilmektedir.


 

  • Ürüne ilişkin yetkili teknik servis veya teminci kuruluştan gelen bilgi ve sonuçlar (tamir veya değişim) telefon veya e-posta ile tarafınıza iletilmektedir.


 

  • Yetkili teknik serviste geçen sürenin sonunda tamir edilen ürün tarafınıza tamir edilmiş hali ile gönderilmekte, iadesinin uygun olacağı yönünde görüş belirtilen ürün ise talebiniz kapsamında birebir yenisi ile değiştirilmekte veya bedel iadesi yapılmaktadır.

 

  • İade ve değişim için anlaşmalı olduğumuz kargolar ile göndermeniz halinde taşıma masrafları tarafımızca karşılanmaktadır.

 

Zarar görmüş paket durumunda;

  • Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak teslimatçı firmaya (kargo yada nakliye) tutanak tutturulmalıdır.
  • Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır.
  • Paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.
  • Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda MOBAYS' a bildirilmelidir. MOBAYS' ta en kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesini sağlayacaktır.


Size teslim edilen ürünler ilgili herhangi bir probleminiz durumunda 

(0 532) 402 95 50 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz!